מה מביא צלמים לעסוק בצילום בריתות

הרבה מאוד צלמי אירועים בזמן האחרון מעדיפים לעסוק דווקא בצילום בריתות בזמן האחרון, האמת שאני לא מצליח להבין לעומק מה מביא אותם לזה שהם מעדיפים לעסוק דווקא בצילום בריתות.
והפעם אני החלטתי לעבור על כמה דגשים שבגלל עיקר הצלמים בוחרים לעבוד דווקא באירועי ברית מילה ולא לעשות כל מיני אירועים אחרים, למרות שאם משווים צילום ברית לאירוע כמו חתונה הם יכולים להרוויח הרבה יותר.

שעות העבודה :

שמדברים על עבודה באירוע כמו ברית, יש הרבה פחות שעות עבודה, זה אומר שאם מתחילים בצילום ברית זה מתחיל רק באולם אירועים עצמו, שבדרך כלל זה יוצא בשעה 14:00 או שעה 12:00 שאלו בערך שעות האירועים של ברית מילה שמתחיל בשעות הצהרים, לעומת חתונה שמתחילים את הצילומים ממש מוקדם בבוקר, עוד בצהריים שמלווים את הכלה בסטודיו, ממשיכים לצילומי חוץ ואווירה לפני האירוע ואחרי הצילומים האלו מגיעים גם לאולם ואז הצילומים והעבודה ממשיכים עד לשעות הקטנות של הלילה, לעומת אירוע כמו ברית מילה שמסתיים הכי מאוחר בשעה 17:00-18:00 בערב וחוזרים הביתה בכיף.

שינוי סטטוס בחיים :

אני יכול להעיד על עצמי שבעבר שהייתי רווק לא הייה איכפת לי לעבוד בלילות ולצלם חתונות, אבל עם הזמן דברים משתנים ונולד פתאום ילד, ורוצים לעבוד בשעות קצת יותר שגרתיות ונוחות, אז צילום של אירועי ברית מילה הוא הרבה יותר נוח לנהל שגרת חיים של חיי  משפחה וגם לעבוד באותו התחום מבלי לעזוב אותו.

רווחים :

אמנם הרווחים בצילום ברית הם הרבה יותר נמוכים, אבל גם ההשקעה בהתאם, פשוט מגיעים מצלמים את האירוע, אין עבודה לאחר מכן, כמו בחתונה צשריך לעשות ערכית וידאו, עריכת תמונות ואלבומים, הכל הופך להיות הרבה יותר פשוט וקל, כל מה שנשאר לעשות הוא רק להעביר את החומרים ללקוח ומסיים את ההתקשרות איתו, בשונה מצילום חתונה שחצי שנה אחרי הכלה עוד בוחרת תמונות לאלבום שלה ושמונה חודשים אחרי אומרת שהעריכה לא מוצאת חן בעיניה ובוחרת עריכה מחדש, בקיצור צילום ברית זה הרבה יותר פשוט מבחינת ההתנהלות גם הרווח הוא הרבה יותר נמוך.

אז רגע לפני שאתם בוחרים צלם לברית שלכם, מוזמנים לבקר באתר שלי בלחיצה כאן.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

גל שני בדרך

אני לא מוכר את המצלמה (וגם לא את המדפסת)

בריתות בצל הקורונה