יומן הצלם [צלם לברית]

בתור התחלה של הבלוג החדש שנקרא כמו שכבר כתוב למעלה יומן הצלם,
הפוסט הראשון יעסוק בהסבר קצר על מה שהול לקות לי כאן בבלוג.

קודם בכל סיום אירוע אספר לכם בדיוק מה הייה באירועואיך תוכלו גם אתם (כצלמי ברית או כל אירוע אחר) להתנהל נכון עם מצבים ומה הדרך הנכונה שבזכותה בכל אירוע יגיע גם האירוע הבא.

חשוב להבין, אתם כרטיס הביקור של עצמכם ואיך שאתם מייצגים את עצמכם ככה זה יראה גם באירוע וכמובן במחיר שתוכלו לגבות מכל לקוח.

אז מה יהיה בגדול ביומן הצלם שלי ?

1 . יהיה בסיום כל אירוע (או יום אחרי) הסבר בדיוק מה עשיתי ואיפה זה הייה
2. מה למדתי מהאירוע ושיטות צילום שונות .
3. רעיונות חדשים לצילום (שצצים בכל רגע מחדש).
4. אעלה גם קצת תמונות מהאירוע שיהיה לכם להתרשם מאיכות הצילום וממה שאני מסוגל לייצר.

אז מה מביא מישהו להיות צלם ברית לפני הכל  :

קודם להיות צלם לברית זה הרבה יותר נוח מלהיות צלם חתונות מכמה סיבות
קודם לכל מי שנשוי וחי את החיים הרגילים יכול לדעת שצילום חתונה זה צילום שמתחיל בצהריים וממשיך עד השעות הקטנות של הלילה ואם זה קורה באופן יום יומי זה קצת לא הכי נוח.

נכון שהכסף בצילום חתונה הוא הרבה יותר גדול ויש יותר רווח אבל בצילום ברית אין הכנות מקדימות אין פגישות לפני עם הלקוח ואין לצלם יום שלם, פשוט מאוד מגיעים מצלמים את האירוע ונותנים ללקוח את התמונות וממשיכים לאירוע הבא יום למחרת.

אז זאת הסיבה שבגלל אני אישית בחרתי להתמקד דווקא בצילום ברית והקמתי גם אתר חדש שמתעסק רק בצילום ברית,
באתר אני מביא את כל המידע הדרוש לכל מי שמחפש צלם לברית ומסביר הכל וכמובן מעלה גם גלרייות צילום מיוחדות שלי.

עכשיו קצת חלק קטן מהתמונות שלי שאולייעזרו לכם לקבל החלטה למה לבחור בי להיות הצלם לברית שלכם.







אלו רק חלק קטן מהתמונות ויש לי לא מעט תמונות ואני מציע חבילות צילום לברית במחיר מוזל במיוחד החל מ 299 ש"ח לצילום ברית במחירים ממש משתלמים.

אצלי כל לקוח יכול גם לבחור ולהחליט אם רוצה להזמין שירות של צילום מגנטים באשקלון או בכל מקום אחר בדרום ובמרכז הארץ.

מקווה שתמשיכו לעקובב אחרי הבלוג שלי ואני אעדכן אתכם ביום כל אירוע ומי שמצלם גם בריתות אני מבטיח שיש מקומות בהם החניה קצת מוגבלת ואם מצאתי חנייה אני אעדכן איפה חונים ואיך מגיעים לאולמות שלא ניתן למצוא כמו שצריך (למי שעוסק בתחום כבר יודע שיש לא מעט כאלו).

והנה יוצאים לדרך.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

גל שני בדרך

אני לא מוכר את המצלמה (וגם לא את המדפסת)

בריתות בצל הקורונה