כמה אירועים כבר הם יכולים לעשות ... ?


כמות אירועים שאפשר לעשות

בתקופה האחרונה אני שומע מהרבה צלמי מגנטים בזול לאירועים כל מיני דברים על כאלו שהם מתחרים שלהם בתחום המגנטים ואומרים שהם הורידו את המחירים, אבל אני אומר לעצמי, מה איכפת לך אם מישהו אחר מוריד מחיר, מצידי גם שיעבדו בחינם.
אני חייב גם לציין שאולי זה נראה לכם שבתחום מגנטים לאירועים אנחנו ספקי המגנטים מתחרים אחד בשני, אני יכול להעיד על עצמי שמצאתי חברים טובים מאוד בתחום הזה שהפכו להיות גם חברים קרובים ואישיים שלי, כאלו שאנו נפגשים באירועים וגם ממש כבר מרגישים כמו משפחה, שזה גם מה שגורם לנו כמו בכל תחום, לדבר על מה שקורה בתחום האירועים.

שימכרו הכי בזול שהם רוצים

אם יש עכשיו מישהו שהוא צלם מגנטים לאירועים בזול, ואני שומע את החברים שלי מדברים על זה שהוא מוכר את השירות במחיר זול מאוד, אני תמיד אומר להם, שימכור הכי בזול שהוא רוצה, מה זה משנה לי, הרי בכל מקרה כמה אירועים כבר הוא יכול לעשות, הוא יכול לצאת לאירוע אחד ביום, אם הוא ממש מתפרע אז הוא יעשה אירוע אחד בצהרים ואחד בערב, נו אז שיעשה ומקסימום ממש הוא התפרע, אז גם מעביר אירוע לעוד מישהו שעובד איתו, וככה הוא עשה שלושה אירועים ביום, אז שיעשה ויסגור שלושה אירועים במחיר זול מאוד, נשארו עוד עשרות אירועים אחרים שיחפשו צלם מגנטים לאירוע שלהם ואז אותו אחד שמכר בזול כבר גם ככה הוא כבר תפוס ולא יכול לעשות יותר מכמה אירועים בודדים, בנוסף זה גם לא תמיד בעיה למכור שירות של צילום מגנטים במחירים יותר גבוהים, אבל אני גם ממש מבין את ההשפעה שיש למחירים נמוכים של מישהו אחד על הלקוחות, גם אם אני בתור לקוח נחשפתי למחיר זול של מוצר מסוים, ואני פתאום מתחיל לברר מול ספקים אחרים, ומקבל הצעות מחיר שהמחיר שלהן כפול מאשר המחיר שראיתי, אני מרגיש קצת מרומה.
אבל אני יודע שתמיד לי אישית הדברים האלו לא הפריעו, וממש לא משנה לי אם אחרים מוכרים במחיר זול, אני יודע גם שיש יונדאי ויש פרארי, ואני אומר ללקוח אתה רוצה יונדאי לך תקנה, אני סוכנות פרארי אם אין לך להרשות לעצמך פרארי זה בסדר, ואני מבין ואני יודע שפרארי זה רק לסוג מסוים של אנשים ואתה לא בנהים, גם לקוחות חכמים לא תמיד ממהרים לסגור מול מישהו שמוכר במחיר יותר מידי זול, בגלל זה המחירים היותר מידי זולים לא יחזיקו להרבה זמן.


פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

גל שני בדרך

אני לא מוכר את המצלמה (וגם לא את המדפסת)

בריתות בצל הקורונה