השינויים שיהיו באירועים

בימים האלו שכולנו נמצאים בהסגר בגלל נגיף הקורונה, והמטרה העיקרית כרגע בכל העולם היא רק למנוע את התפשטות של הנגיף בצורה המונית יותר מידי, יש לא מעט גזרות והנחיות שמשרד הבריאות מטיל והכל במטרה אחת ברורה, לשמור על הבריאות של כל תושבי המדינה.

למרות שההתנהלות של משרד הבריאות זאת סוגייה בפני עצמה, וכל כך טוב לחיות בדמוקרטיה פתוחה שבה גם אפשר להביע דעה, עדיין אני מעדיף לשמור לעצמי את מה שאני חושב על משרד הבריאות ואני לא שופט אותם, הסיבה שבכל מקום בעולם אין גוף שיכול להתמודד עם הבעיה הזאת.

הפעם מה שמעניין יותר מהכל, הוא מה יהיה ביום שאחרי, לאן זה הולך מכאן, אחרי הכל אנשים התרגלו לחיות בצניעות, הם חיים בצפיפות והגענו אפילו למצב שאין מספיק ביצים, אנשים אולי ישנו את הרגלי הצריכה שלהם אחרי כל מה שקורה.

כי בסוף מגיעים לתובנה אחת ברורה, אנשים הבינו שהם יכולים לחיות גם בלי כל מה שהם חיו איתו לפני זה, כמו למשל חיי פנאי ובילויים, כי אולי בסוף מה ששלמה המלך אמר לפני 3000 שנים "הבל הבלים הכל הבל" באמת נכון, כי באמת הכל הבל הבלים, לא באמת צריכים את כל תרבות הפנאי הזאת, החיים של כולם הפכו להיות יותר מידי בזבזניים.

והדבר שמלחיץ אותי קצת בתור צלם לברית שאולי גם צלמים מתחילים להיות משהו שאנשים יוותרו עליו, אם הם מוותרים על אירועים גדולים ומרשימים במיוחד, אולי גם הם יוותרו על עוד אטרקציות, אולי נחזור לראות אירועים יותר צנועים ופשוטים, אולי באמת הקורונה הזאת עשתה משהו, כמה הוא טוב מבחינת החשיבה ? או אולי כמה הוא טוב מבחינת מה שהוא יוצר בתוך הכלכלה העולמית.
אני בטוח שיהיה כאן גם המון כאלו שמרווחים מכל מה שקורה, אלו בעיקר אלו שעובדים בתחום המזון, סופרים ועוד, אבל גם בהם תיכף ירידה, אנשים יתחילו לחשוב פעמיים על כמות המוצרים שהם קונים, יהיו דברים שבכלל לא יקנו, כמו למשל אוכל מוכן, אנשים אולי יתחילו להכין לבד את האוכל שלהם, כל זאת במטרה אחת ברורה לנסות ולחסוך כמה שאפשר.

בתקווה לימים טובים יותר, ובהמון תקווה שנעבור את כל זה ונצא מחוזקים.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

גל שני בדרך

אני לא מוכר את המצלמה (וגם לא את המדפסת)

בריתות בצל הקורונה