התו הסגול, התו הלבן, התו הכתום - קצת הולכים לאיבוד

כל התווים וכל הצבעים 

אחרי משבר הקורונה, שאני אישית לא יודע אם אפשר בכלל להגיד שאנחנו אחריו, אבל בכל זאת הממשלה מוציאה לנו כל מיני תווים בכל מיני צבעים, שכל תו כזה צריך להורות על משהו, אבל בגדול לא משנה איזה צבע התו, מה שהוא מורה לנו זה רק דבר אחד עיקרי והוא שמירה על הגיינה.

בכל מקרה הפעם אני רוצה להביא לכם משהו שבאת ייתן לכם קצת ערך, ולא רק עוד חפירה על כמה אני מרגיש מתוסכל ועד כמה זה קשה בתקופה הזאת להיות צלם אירועים, אם פעם כל אירוע היה מזמין שירות של צלם לברית בחולון, היום הדברים קצת משתני, אנשים כבר מעדיפים להוציא את הטלפון מהכיס ולצלם מאשר להוציא כסף מהכיס ולהזמין צלם, אבל איך בתוך כל הבלאגן שאנחנו צלמי האירועים נמצאים בו, אתם אלו שחוגגים בקרוב אירוע יכולים רק להרוויח.

אבל רגע אחד לפני שאתם מוציאים את הטלפון, בואו תראו איך בכל זאת אתם יכולים להוציא הרבה פחות כסף מהכיס, וביחד עם זה גם לקבל אחלה תמורה תמורת הכסף שתוציאו.

אולי כבר אמרתי את זה יותר מפעם אחת, אבל הפעם אני לא מתכוון להגיחד לכם חפשו קרוב, הפעם אני הולך להגיד לכם תבקשו הנחה, רק ככה תצליחו לקבל מחיר הרבה יותר זול ומשתלם.

לא תמיד זה יצליח לכם, אבל עכשיו עברה תקופה מאוד קשה על הרבה מאוד צלמי אירועים, חבילות צילום שהיו נמכרות ביותר מ 1500 ש"ח ירדו למחירי בדיחה של פחות מ 700 ש"ח, הנחות עפות כאן באוויר בסכומים שאני מאוד מתקשה להבין, מחירים כאלו הם כבר מחירי הפסד, אבל אנשים רוצים להרוויח כמה לירות (או יותר נכון כמה שקלים) בשביל להתחיל להתגלגל ולהכניס קצת כסף למחזור שלהם, גם אם מדובר על רווח של 200 ש"ח, שלדעתי לא שווה את המאמץ ואת הכאב ראש, אבל בכל זאת המצב ממש קשה, מצד אחד יש כאלו שיגידו שזה ניצול של המצב, אבל אין אחד שלא נקלע למצב הזה שהקורונה הביאה על איסור אירועים.

אז בנינו, לא משנה התווים שהממשלה מביאה, כלום כבר לא יכול באמת לעזור ולהחיות את העסקים האלו שגוססים, ומי אמר שלהיות שכיר זה בטחון ? איזה בטחון זה נותן להיות שכיר, לעבוד כל יום 9 שעות, לחזור עם משכורת נמוכה, וביום שרק יהיה משבר הקטן ביותר הבעלים ידאגו לשלוח אותך לחסדי המדינה, איזה בטחון גם המדינה הזאת כבר נותנת לנו, אם כבר להיות שכיר זה רק במשכורות גבוהות של מעל 20K בחודש, וגם במקרים האלו מגיעה לה המדינה ומכניסה לנו שותף בכל עסק שנבחר להקים והוא מס הכנסה, בגלל זה אנשים מתחילים לעבוד בלי להצהיר, כל מי שבאמת מצהיר 100% מההכנסות מחפש לא מעט דרכים לבוא ולספר סיפורים איך הוא מוזיל את המיסים שלו.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

גל שני בדרך

אני לא מוכר את המצלמה (וגם לא את המדפסת)

בריתות בצל הקורונה